קורס צופן המומחים

כל הידע על טיפול רגשי רב תחומי במקום אחד

היעד:

הבנה מקצועית, והובלה לשיפור והצלחה.

על הקורס:

בכל מסגרת יש את ה'הוא', הבעייתי של הכיתה, הדאגה של ההורים. בדרך כלל הוא יתמודד עם יותר מבעיה אחת או שתיים, שגם משליכות זו על זו ומסבכות את המצב עוד יותר. והוא זקוק לעזרה בכמה תחומים, כך שקשה לדעת עם מה להתחיל. מהפן הרגשי? הרוחני? החברתי? אולי בכלל הלימודי? בד"כ מקרים כאלו מגיעים לטיפול אחרי זמן ארוך שלא נעשה דבר, וקשה עוד יותר להתאים את התהליך הנדרש כדי לקדם ילד כזה.

בכדי לזהות את הנקודות, לבודד אותן אחת לאחת, ולבנות תכנית שתעבוד על כל התחומים יחד ותקדם תחום אחר תחום – יש צורך בהיכרות עם שלל הגורמים והקשיים שעשויים ליצור את המערבולת הזו, לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מאות מקרים ואתגרים, לפתח יכולת זיהוי ואבחנה, ולהתאים את הכלים לתהליך.
זה לא קל, אבל הסיפוק הוא משמעותי. האימון נותן למתאמן תקווה שלא היתה לו לולא הגיע להתהליך, הוא מפריד ממנו את סטיגמת 'הילד הבעייתי' ומוציא אותו מאפילה לאורה.כדי שיישארו במסלול הם צריכים רק תמיכה קלה כדי לסגור את הפער. כאשר הפער הוא פער זמני מדובר על ליווי תקופתי לצמצום וסגירתו. בתום התהליך הילד עולה על הדרך המלך, וכשמדובר בנסיבות אישיות או רגשיות התמיכה נדרשת לאורך הדרך. זו תמיכה קטנה וקבועה אבל היא זו שמסייעת לחניך להיות ממש כמו כולם, ולצעוד בתלם.

מה לומדים?

עבודה עם
מוסדות וקהילות

שיטות
למיפוי קשיים

התאמת שיטה
למטופל

לפרטים על הקורס

השאר פרטים ונחזור אליך

קיבלנו את
הפרטים שלך

ניצור איתך קשר בהקדם