קורס צופן ההצלחה

הצלחה עסקית בעולם הטיפול

עסק בתחום הטיפול והייעוץ הוא עסק שונה מכל עסק אחר, ויצירת מקור הכנסה יציב ממנו מאתגרת במיוחד מכמה סיבות:

שוק המטפלים רחב מאוד, ולכל שיטה טיפולית שנלמדת יש מאות וגם אלפי בוגרים, בלי מיקוד ובידול קשה למצוא דרך ליצור העדפה אצל לקוחות פוטנציאליים. גם הפרסום הוא מאתגר, בד"כ אנשים לא מסתפקים במודעה בעיתון כדי לבחור מטפל ומחפשים המלצות, אבל מטופלים שהיו ונעזרו מעדיפים לשמור על חיסיון ולא ממהרים להמליץ.
בנוסף המכירות בתחום זה מאתגרות יותר הן מהבחינה הטכנית והן מהבחינה המנטלית. גם כשכבר מצליחם לסגור מטופל בד"כ מדובר על פגישה בודדת או מספר פגישות, וכשאין תוצאות מיידיות המטופל עלול להפסיק בשלב מוקדם מדי ולצאת עם רושם שלילי.

לימודי הייעוץ והטיפול הנפוצים בשוק, מאוד ממוקדים בידע מקצועי. לבחינה הניהולית-טכנית של העסק אין התייחסות במהלך הלימודים, מה שמותיר את המטפל להתמודד עם זה לבד, ולא תמיד בהצלחה.

בקורס המצפן אנו מעניקים כלים מעשיים כיצד להפוך את מקצוע הטיפול לעסק מפרנס. מלמדים דרך לפיתוח אישיות של מטפל, ויצירת בידול מקצועי ייחודי בתוך שוק רווי. מסבירים כיצד יוצרים קהילה, ממליצים והפניות. צוללים לעומק תחומי התמחור, מכירות, טיפול בהתנגדויות, סגירת עסקאות. בונים מוצר של תהליך טיפולי הנמכר כיחידה אחת, ומעניק פתרון עומק למטופלים ויציבות כלכלית למטפל, וכמובן כלים לניהול טכני ועסקי שוטף.

הקורס כולל תהליך קבוצתי וליווי פרטני ממוקד
עד להצלחה ותוצאות בשטח.

בניית
מיתוג

בחירת עובדים
והאצלת סמכויות

ניהול חשבונות,
סגירת חוזים וגביה

קיבלנו ילד חדש במתנה
“אחרי חוויות לא קלות עם הילד שלי, שהתקשה בלימודים ובחברה ושום טיפול לא הועיל, במגדלור הראו לי שאפשר גם אחרת. גיליתי אוזן קשבת, מקצועיות וידע מקיף שלא ידעתי שקיימים ועזרה מיידית. אנשי מגדלור, אתם עושים עבודת קודש. תודה רבה על קידום אישי ולימודי, קיבלנו ילד חדש במתנה”.
כיום, אין לי מקום פנוי אחד ברשימת התורים
“אני רוצה לומר תודה ענקית לרב אייזנבאך ולכל צוות מגדלור. כבר הייתי על סף פרישה מתפקידי כמקדם ויועץ חינוכי, עד שחבר המליץ לי על שיטת המצפן של מגדלור. הליווי, הייעוץ, התמיכה, המעטפת המקצועית שקיבלתי, כל אלו העמידו אותי על הרגליים. קבעתי יעדים ופעלתי לפי שיטה מסודרת. והתוצאות מדהימות! כיום אין לי מקום אחד פנוי ברשימת התורים ואני בתהליך התרחבות שכולל מטפלים שיעבדו תחתי. אם אתם מטפלים ורוצים להצליח בגדול, מגדלור זה המקום היחיד בשבילכם!”
ר. קצובר, ביתר
בזכות הידע שרכשתי במגדלור הוספתי עשרות מטופלים חדשים
“כשנכנסתי לעולם הטיפול, לא שיערתי לעצמי כמה קשה יהיה לבנות מעגל לקוחות ולבסס מעמד נחשב. רק כאשר הגעתי למגדלור, הבנתי כמה הייתי זקוק להכוונה ולמישהו שיתווה לי את הדרך. הכלים והידע שקיבלתי במגדלור, אפשרו לי לפרוץ קדימה ולצרף עשרות מטופלים חדשים. את השיפור בגרף הרווחים התחלתי לראות מיד כאשר יישמתי את הפרקטיקות שרכשתי. אני ממליץ לכל מטפל, הקורסים של מגדלור הם חובה ולא מותרות.”
מ. רבינסקי, פתח תקווה

לפרטים על הקורס

השאר פרטים ונחזור אליך

קיבלנו את
הפרטים שלך

ניצור איתך קשר בהקדם